Skip to content

Veelgestelde vragen

Bekijk hier de veelgestelde vragen aan eHealth88. Misschien zit het antwoord op uw vraag er al tussen. Heeft u een andere vraag, bel ons via 030 – 320 0380 of stuur een e-mail naar info@ehealth88.nl.

Algemeen

Wij zijn maandag tot vrijdag op kantoor van 9:00 uur tot 17:30 uur en u kunt ons telefonisch bereiken via 030 – 320 0380 of via e-mail info@ehealth88.nl.

Onze algemene voorwaarden kunt u hier downloaden: Algemene voorwaarden eHealth88.

CMS

Een Content Management Systeem (CMS) is een systeem dat wordt gebruikt om de inhoud (content) van een website te beheren. Een CMS beschikt over een controlepaneel waar iemand de website kan beheren en aanpassen naar wens. De webbouwer van de website kan content toevoegen en verwijderen via het controlepaneel en de website helemaal op maat maken. Daarnaast kunt u zelf eenvoudig tekstuele aanpassingen maken in het CMS.

Wij werken met WordPress. WordPress is een Content Management Systeem waarin websites gemaakt en onderhouden worden. Om met onze versies van WordPress te werken heeft u geen kennis van coderen nodig.

Design

Als er een eigen huisstijl is, vormt dit de basis van het ontwerp. Wij luisteren daarnaast goed naar uw wensen en vertalen het geheel naar een professionele website.

Jazeker! Wij ontwikkelen graag een volledige huisstijl met logo voor u. Wij luisteren goed naar uw wensen en maken hier een mooi ontwerp van. De ontwikkeling van een huisstijl begint vaak met logo. Daarna worden definitieve lettertypes en het kleurenpallet bepaald. Afhankelijk van uw wensen, maken wij ook een huisstijlhandboek op zodat alle partijen met wie u werkt, weten hoe zij uw huisstijl moeten toepassen in geleverde producten en diensten.

Facturatie

Voor projecten op basis van gemaakte uren, ontvangt u aan het einde van iedere gewerkte maand een factuur van ons.

Voor website projecten is de eerste factuur afhankelijk van wat er is afgesproken in de offerte. Voor websites geldt in principe een betaling van 2 termijnen, 1 termijn bij het tekenen van de offerte en 1 termijn bij oplevering of een 4 aantal maanden na de start.

ssen naar wens. De webbouwer van de website kan content toevoegen en verwijderen via het controlepaneel en de website helemaal op maat maken. Daarnaast kunt u zelf eenvoudig tekstuele aanpassingen maken in het CMS.

Het CMS onderhoudsabonnement van een website start direct na de bouwfase en tijdens het live zetten van de website. Hosting gaat in wanneer er een domeinnaam voor u wordt gereserveerd of na de verhuizing van de hosting.

Maandabonnementen voor mobiele app’s gaan in bij het starten van een project. SLA’s gaan in bij het live gaan van een project.

In principe factureren wij een maandabonnement halfjaarlijks, dus 2 keer per jaar een half jaar vooruit, rond 15 juni en 15 december. Tenzij hier andere afspraken over gemaakt zijn. Initiële investeringen worden vaak in 2 of 3 termijnen gefactureerd. Meerwerk en initiële uren worden aan het eind van iedere gewerkte maand gefactureerd.

Hosting

Hosting is het huren van een stukje opslag, rekenkracht en geheugen van een server. Een server is een soort sterke computer die meestal in een speciaal datacenter staat bij een webhoster. Door updates uit te voeren, de server te beveiligingen en de server zo te configureren dat elke website snel draait, zorgt de webhoster ervoor dat uw website en e-mail blijven werken.

Ja, dat kan. Wij kijken of uw huidige hostingpakket toereikend is. Het kan namelijk zo zijn dat het hostingpakket niet groot of sterk genoeg is voor de nieuwe website. Vaak is dit uit te breiden, maar als dat niet kan is het altijd mogelijk uw website via ons te hosten.

Als het hostingpakket toereikend is en de nieuwe website is klaar, hebben wij de inloggegevens van uw hostingpartij nodig zodat wij de nieuwe website naar uw hostingpartij kunnen verhuizen. Soms hebben we dan nog aanvullende gegevens nodig zoals ftp-gegevens of database gegevens. We zullen dit zoveel mogelijk regelen met uw hostingpartij, zodat u hierin ontzorgd wordt.

Ja, dat kan. Wij kijken of uw huidige hostingpakket toereikend is. Het kan namelijk zo zijn dat het hostingpakket niet groot of sterk genoeg is voor de nieuwe website. Vaak is dit uit te breiden, maar als dat niet kan is het altijd mogelijk uw website via ons te hosten.

Als het hostingpakket toereikend is en de nieuwe website is klaar, hebben wij de inloggegevens van uw hostingpartij nodig zodat wij de nieuwe website naar uw hostingpartij kunnen verhuizen. Soms hebben we dan nog aanvullende gegevens nodig zoals ftp-gegevens of database gegevens. We zullen dit zoveel mogelijk regelen met uw hostingpartij, zodat u hierin ontzorgd wordt.

Als het hostingpakket toereikend is en de nieuwe website is klaar, hebben wij de inloggegevens van uw hostingpartij nodig zodat wij de nieuwe website naar uw hostingpartij kunnen verhuizen. Soms hebben we dan nog aanvullende gegevens nodig zoals ftp-gegevens of database gegevens. We zullen dit zoveel mogelijk regelen met uw hostingpartij, zodat u hierin ontzorgd wordt.

We bouwen de nieuwe website op onze eigen ontwikkelomgeving. Als de website klaar is voor gebruik, verhuizen wij uw domeinnaam (bijvoorbeeld www.voorbeeldpraktijk.nl) naar onze hostingpartij. Hiervoor hebben we een verhuistoken nodig, die u kunt opvragen bij uw huidige hostingpartij. Vergeet niet tijdig uw huidige hosting op te zeggen. Als we de nieuwe website verhuizen, betekent dit dat uw oude website wordt verwijderd. Het verhuizen duurt gemiddeld 4 uur en maximaal 2 werkdagen. Indien van toepassing stellen wij ook uw e-mail goed in, in het hostingpakket. E-mail valt niet onder standaard hosting.

Onderhoud

Maandelijks onderhoud betekent dat wij uw website elke maand checken op nodige updates en deze indien nodig ook doorvoeren. Dit is belangrijk voor de beveiliging van uw website en om een goed werkende website te behouden. Naast de updates maken wij ook elk kwartaal een volledige back-up van uw website. Mocht er dan onverhoopt toch iets met uw website gebeuren, dan kunnen we deze back-up terugplaatsen.

SEO

Zoekmachine optimalisatie (ook wel SEO genoemd) is één van de goedkoopste manieren om meer bezoekers naar de nieuwe website te krijgen. Onder zoekmachine optimalisatie verstaan we het optimaliseren van de website voor het beter vindbaar worden in de zoekmachines via organisch verkeer (dus geen advertenties).

Storing

Heeft u een storing of is uw website zelfs helemaal uit de lucht, bel ons dan gerust op 030 – 3200 380. Wij zoeken uit wat het probleem is en zullen het zo snel mogelijk verhelpen.

Uw website wordt elke maand door ons geüpdate. Daarnaast wordt er ieder kwartaal een back-up van uw website gemaakt. Ook beveiligen wij uw website goed. Wanneer er onverhoopt toch iets met uw website gebeurd, kunnen wij een recente back-up van de website terugplaatsen en de problemen verhelpen. De kans dat u alles kwijt bent na een storing is dus erg klein.

Veiligheid

Staat er voor de url van de website HTTPS:// dan is de website goed beveiligd. De letter S staat voor security. Dit betekent dat uw website een extra beveiliging heeft waardoor bijvoorbeeld gegevens die worden verzonden via een contactformulier extra versleuteld zijn. Een webpagina is veilig als er een icoon van een slot in de browserbalk staat.

Bij eHealth88 houden wij uw website goed in de gaten. Doordat wij elke maand uw website aan de achterkant updaten blijft deze goed beschermd. Daarnaast activeren wij een SSL certificaat voor uw website wanneer uw website via ons wordt gehost, uw website staat dan in HTTPS in plaats van HTTP. Dit betekent dat uw website een extra beveiliging heeft waardoor bijvoorbeeld gegevens die worden verzonden via een contactformulier extra versleuteld zijn.

Website

Al onze websites worden standaard responsive gebouwd. Dit betekent dat de informatie op de websites geschaald wordt weergeven op elk type apparaat. De website is daarmee dus ook goed toegankelijk op mobiele apparaten. Is iemand onderweg op zoek naar uw telefoonnummer of adres dan zijn de contactgegevens ook klikbaar, voor optimaal gebruik vanaf vanaf de mobiele telefoon.

Wij richten de website zo in dat u zelf de teksten op de website aan kan passen. Wij schrijven hier een handleiding voor die u kunt gebruiken. Als u er niet uitkomt, kunt u altijd met een van onze collega’s bellen op 030 – 3200 380. Wij helpen u graag. Wilt u grotere veranderingen aanbrengen aan uw website? Stuur dan uw wensen per e-mail naar ons toe, zodat wij u een indicatie van de kosten kunnen geven.

Om ervoor te zorgen dat de website goed blijft werken, passen wij de lay-out aan op basis van uw wensen. Als u uw wensen per e-mail naar ons toe stuurt, kunnen wij u een indicatie geven van de tijd die we hieraan besteden en de kosten hiervoor.

De inhoud van uw huidige website kunnen wij zeker overnemen als dit uw eigen teksten en foto’s zijn. Bij het opstarten van de nieuwe website, ontvangt u een lijstje met zaken die u bij ons kunt aanleveren.

Als u meer wilt weten over de kosten voor bijvoorbeeld het maken van een website of mobiele app, neem dan contact met ons op via 030 – 3200 380 of stuur een e-mail naar info@eHealth88.nl. Zo kunnen wij een passend voorstel maken bij uw wensen.

Als u uw website wilt uitbreiden dan is dat altijd mogelijk. Bijvoorbeeld als u een extra pagina wilt toevoegen aan het menu van uw website. Laat ons weten welke uitbreiding u wenst, dan maken wij het voor u in orde op de website. U kunt ook de teksten voor de betreffende pagina’s naar ons e-mailen, dan maken wij de pagina voor u op. U ontvangt van tevoren een indicatie van de kosten.

Het is mogelijk uw website te koppelen aan uw Elektronisch Patiëntendossier (EPD). Wij kunnen het EPD inladen op een daarvoor speciaal ingerichte pagina of we kunnen linken naar patientendossiers van bijvoorbeeld PAZIO, Pharmeon en Praktijkinfo. Als uw eigen EPD leverancier een online omgeving heeft, kijken we graag naar de mogelijkheden.

De tijd voor het realiseren van een website is afhankelijk van de grootte van de website. De gemiddelde doorlooptijd voor het ontwikkelen van een website ligt tussen de 4 en 12 weken.